събота, 22 септември 2012 г.

Защо реших да създам блог за коластрата

ЗАЩО РЕШИХ ДА СЪЗДАМ БЛОГ ЗА КОЛАСТРАТА?
В последните 6 месеца моето внимание бе насочено основно към коластрата от крави.Прочетох много мнения на лекари в Интернет, запознах се с резултатите от много научни изследвания, както и с личните отзиви на лица консумирали коластра.Оказа се,че коластрата се използва изключително често от лекарите в страните с развита медицина както за профикатика, така и за широк кръг от заболявания поради нейната безопасност и ефективност.Заради факторите на растежа и хормона на растежа, които съдържа коластрата се е превърнала в едно от най-ефективните средства за подмладяване.Коластрата подобрява силата и издръжливостта на спортистите и спомага за изграждането на чиста мускулна маса.
Искрено се надявам моите публикации да отговорят на много въпроси свързани с употребата на коластрата.
Лично аз съм дистрибутор във фирма "Аквасорс" и мога най-отговорно да заявя,че двата вида коластра предлагана от фирмата -новозенландската коластра и американската -колактив 3 отговарят на всички световни стандарти.

Приятно четене!
и-мейл rr_rtrusev@abv.bg

Цена : 89.30 лв
Брой капсули  в опаковка:120




Ако имате въпроси към мен или желаете да направите поръчка моля пишете ми на и-мейл rr_rtrusev@abv.bg

Разгледайте и блога ми за друг прекрасен продукт на фирма "Аквасорс"-коензим Q10 с хром и водорасли -"Коензим Q10 -Чудото за сърцето -какво трябва да знаете за него."
Адресът на блога е : coenzimeq10.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар