четвъртък, 27 септември 2012 г.

Здравето на червата-ключът към здравето



Здравето на червата: Ключът към здравето
Извадки от книгата: "Пептидна имунотерапия  коластра”, д-р Андрю М. Kийч с цитати от Михаил Борисенко BS, MS, Стивън Бок, MD, Кенет Дж. Франк, MD

Коластрата е невероятно изобилие от всичко, което е необходимо за поддържане на здрав, функционален стомашно-чревен тракт, който е ключът към доброто здраве като цяло. Много болести имат своите корени в червата, както и правилното усвояване на хранителните вещества е от ключово значение за поддържане на тялото в най-добро състояние. Една от основните функции на коластрата е  здравето на червата. Състоянието на стомашно-чревния ни тракт  устата, хранопровода, стомаха, и големите и малките черва са най-важни за здравето на хората поради размера на потенциално вредните материали които минават през него и факта, че много, ако не и повечето , заболявания произхождат от червата по един или друг начин. Но  здравето на червата най-често се игнорира, освен ако не сме, страдащи от диария, нарушено храносмилане, или други стомашно-чревни проблеми. Ние не обичаме да мислим за нашите храносмилателни процеси - подобряването на сексуалния ни живот или премахване на бръчки по кожата ни е много по-интересно.

Когато делът на полезните бактерии в червата ни надвишава вредните бактерии червата ни са в състояние на oртобиоза, термин, означаващ "в баланса", измислен от Eли Мечников. Когато това съотношение е  извън баланс по някаква причина и вредните бактерии преобладават, ние сме в състояние на дисбактериоза, или дисбаланс. Дисбиозата има редица вредни последици, включително  синдром на пропускливите черва, когато се увеличава пропускливостта на лигавицата на червата, така че токсини и патогени, които обикновено са изключени от минаване през лигавицата на червата, сега се движат свободно в тялото, като могат да предизвикат или да съдействат на множество заболявания. Много автоимунни заболявания, като болестта на Крон и ревматоиден артрит, и повечето хранителни алергии могат да бъдат предизвикани от синдром на пропускливите черва. Има много други причини за СПЧ  в допълнение към дисбактериоза, включително алкохолизъм, приемане на нестероидни противовъзпалителни средства (НСПВС), стареене и прекомерни количества токсини в червата. Каквато и да е причината, СПЧ може да има сериозни, дори животозастрашаващи последици.

Коластрата е най-доброто известно лекарство за всичко около здравето на червата. Коластрата възстановява пропускливите черва до нормални нива на пропускливост.   Тя съдържа растежни фактори и хормони, за да помогне при отстраняване на щетите на лигавицата на червата, включително щети, причинени от НСПВС и други лекарства, и да се възстанови целостта на червата.  Съдържа и големи дози имуноглобулини , които помагат да се контролират вредните бактерии и гъбички, като Candida, за да се възстанови oртобиозата.  Клинично  е доказано, че контролира  вредни бактерии като хеликобактер пилори,  които причиняват язви, както и много други бактерии. Коластрата също е доказано, че увеличава  площта на повърхността на лигавицата на червата и подобрява  усвояването на хранителни вещества.
Синдром на пропускливите черва -СПЧ

Това е името, дадено на много често срещано разстройство на здравето, в което лигавицата на червата е по-пропусклива от нормалното. Необичайно големите пространства между клетките на чревната стена позволяват навлизането на вируси, бактерии, гъбички, и други токсични материали в кръвния поток.  СПЧ е поне толкова често явление, колкото всички имунни заболявания  в комбинация. По принцип той е причинен от инфекция и възпаление на чревната лигавица. Инфекцията и възпалението може да бъдат предизвикани от някои от изброените по-долу причини:

    Употребата на антибиотици води до свръхрастеж на анормалните бактерии в стомашно-чревния тракт
    Нестероидни противовъзпалителни средства (обезболяващи лекарства)
    Стомашно-чревни инфекции
    Алкохол
    Храни, замърсени с паразити
    Храни, замърсени с бактерии, като Е. коли и салмонела
    Химикали (включително оцветители и консерванти) ферментирали и преработени храни
    Предписани кортикостероиди
    Пшенични протеини, кисели напитки
    Пестициди, хранителни консерванти, токсините в околната среда и др.
    Изобилието на високо рафинирана захар и други въглехидрати в диетата си (например, бонбони, бисквити, безалкохолни напитки, бял хляб, макаронени изделия)

СПЧ  уврежда защитното покритие на антитела на имуноглобулин А (IgA)  които обикновено се намират в една здравословна червата.  Тъй като IgA ни помага да се предотвратят инфекции, СПЧ ни прави по-малко устойчиви на вируси, бактерии, паразити и кандида.  Тези микроби са в състояние да се намесват в кръвообращението и да колонизират почти всеки орган или тъкан, като по този начин причиняват заболяване. СПЧ също създава дълъг списък от недостиг на минерали, тъй като различните протеини превозвачи, необходими за транспортиране на минерали от червата в кръвта са повредени от възпалителния процес.  Например, недостига на магнезий е много често срещана находка при условия като фибромиалгия въпреки високото съдържание на магнезий прием чрез диета и добавки. Протеиновия носител на магнезий е повреден, не е от значение колко от минерала сте приели, той няма да влязат в тялото, където това е необходимо. По същия начин, тялото може да бъде лишено от цинк поради лошата чревна абсорбция, което често води до загуба на коса. Дефицитът на мед може да се случи по  същия начин, което води до високи нива на холестерола в кръвта и остеоартроза. В допълнение когато калций, бор, силиций и манган не се абсорбират в кръвния поток се развиват костни проблеми. Подуването на корема, спазми и газове са общи заболявания, свързани със синдром на пропускливите черва. В крайна сметка, обаче, хранителните дефицити също може да доведат до системни оплаквания като умора, главоболие, загуба на паметта, лоша концентрация, или раздразнителност.

Високата чревна пропускливост е нормална особеност на  екологията на червата на новороденото. Коластрата има функции за намаляване на възпалението, защитава срещу раздразнение от токсини и  проверява всяка потенциална инфекция, като в същото време се насърчава епителният растеж и възстановяване. Тази комбинация от ефекти бързо намалява пропускливостта, предотвратява появата на  токсини, дразнещи алергени и инфекциозни агенти да влизат в тъканите на тялото. Редица сериозни здравни синдроми са известни, че са свързани с необичайно повишената пропускливост на червата. Сред тях са всички автоимунни заболявания, включително болестта на Крон, диабет, аутизъм, лупус, множествена склероза, Алцхаймер, Паркинсон, артрит, холера, салмонела и E. коли, ХИВ, артрит, синдром на хроничната умора, хепатит, кистозна фиброза, алкохолизъм, мускулна дистрофия, фибромиалгия и склеродермия, астма и алергии. Изследванията показват, че коластрата  коригира   синдром  на пропускливите черва със своята уникална комбинация от имунни фактори и растежни стимулатори, която включва епителни растежни фактори. Всъщност изследванията показват, че коластрата е най-ефективното средство за коригиране на   синдром на пропускливите черва. Разбира се и други фактори могат да помогнат. Те включват приятелска бактериална флора, фолиева киселина, витамин В 12, и алое. В допълнение, следва да се гарантира оптимално хранене с мощна, широко спектърна програма от мулти-витамини и минерални добавки , високо съдържание на фибри и естествен прием на ензими с много сурови плодове и зеленчуци, както и задушени зеленчуци и зеленчуци в храната. Избягването  на рафинирани храни, захар, алкохол, кофеин, химически добавки, и тютюневи изделия също е от решаващо значение.

Коластрата също така насърчава повторната колонизация на червата от приятелска флора.Тези полезни организми  смилат храната ни, така че е налице по-голяма хранителна стойност от една и съща диета и хранителни добавки. Те също така подобряват  усвояването на хранителни вещества, хранят епителната тъкан,  премахват  отпадъци, произвеждат витамини от групата  Б  и предотвратяват  инфекции и болести. Когато коластра нормализира чревната екология, усвояването на хранителните вещества се засилва. Това означава, че  и други хранителни, билкови, хомеопатични продукти и начин на живот интервенции работят по-добре също.
Чревни проблеми
 След един месец от започването  на коластра, никога не съм се чувствал по-добре (нямам вече подуване на корема и разстройство). Сега мога да ям всичко, което е дяволски добре.   Забелязал съм, че грипът ме заобикаля.
Робърт, Ню Хемпшир
 Нередовно черво
 Страдах постоянно  от нередност в червата и диария, откакто имам операция от  дивертикулит.  С коластра, имам нормални движения на червата и се чувствам по-добре, отколкото не съм не чувствал с години. Коластрата  направи нов човек от мен. "
 Джоузеф Т., Солт Лейк Сити, Юта.
Синдром на раздразнено дебело черво
Мери Джейн от щата Илинойс страда от синдром на раздразнено черво (IBS) във връзка със синдром на хроничната умора. След шест седмици от използването на коластра, тя забеляза определено подобрение в нейните симптоми: Стомахът  вече не ме боли, и нивото на енергията ми са се подобрили. Тя е окуражена от постоянното подобрение в здравето си, и ентусиазирано добавя, аз вече се чувствам като нов човек.
Болест на Крон
 Кристен е мило второ дете  с огромно предизвикателство!  На шест годишна възраст тя е била диагностицирана с диагноза болест на Крон.  Нейните лекари й дават големи дози стероиди, а  родителите и са  изплашени от дългосрочните ефекти на лекарствата, както и от обезпокоителната загуба на тегло. След три месеца на коластра, нейната майка, споделя,че тя постоянно  наддава на тегло, увеличават се видовете храни, с които може да се храни и не е имала настинка в продължение на осем седмици -тя винаги е хващала   настинки преди.

Синдром на раздразнено дебело черво
Миналия февруари- 2002г, започнах да изпитвам натиск, подуване и болка в корема  и  отидох на гастроентеролог.Тя ми предложи,  колоноскопия  за  отхвърляне на диагноза рак на дебелото черво. Аз се бях  влошил до точката , че едва можех да ходя,  бях с толкова силна болка. Правиха ми колоноскопия на 16 май 2002 г. и гастроентеролога каза: "Мисля,че може да имаш синдром на раздразнено дебело черво". Започнах да чета как коластрата може да лекува и да има благотворен ефект върху дебелото черво и  започнах да приемам този продукт на 28 май, 2002 г. До 1 юли 2002 г. всички  мои симптоми бяха изчезнали! Аз я приемам  всеки ден и другите ми заболявания също се подобряват. Препоръчах я на всички мои приятели и семейството, и те също изпитват много положителни резултати. Благодаря отново за този велик продукт "
Джейн, Айдахо
Стомашни проблеми

От няколко месеца имах проблеми със стомаха ми - той като че ли  "ферментираше" ден и нощ . Чух от един приятел с подобен проблем, който отиде на лекар и му бе дадена една малка бяла таблетка и се излекува.  Когато отидох на лекар, той ме постави в болница за тестове,  четири дни  бях без храна и  ми изследваха  всички части на тялото.  Не се откри нищо. Така, че  ме прати вкъщи без указания какво да се яде, какво не трябва да и др.
В рамките на три дни бях много зле. Реших  да пробвам напитката с  Коластра,   както жена ми предложи. В рамките на три или четири дни от приемането на напитката с коластрата цялата ми  храносмилателна система бе възстановена към нормалното състояние. Аз продължих с целия курс и никога не се върнах назад. Чувствам се по-добре сега, отколкото съм бил в продължение на години!
Уейн, Нова Зеландия

Болест на Крон
Моят живот е изключително натоварен. Бях на пълно работно време, бягане в дома и грижи за две деца (на възраст  две и осем години ), когато започнах да  развивам тежки язви в устата и гърлото,  Бях една седмица в отпуск, но дори не можех да ям, защото гърлото ми беше толкова болезнено, дори  пиенето бе агония! След няколко седмици, аз отидох до болницата, но лекарите не можаха да ми помогнат. Напуснах работа, както си помислих, че това може да ми помогне да се излекувам. Моят лекар ми даде всички видове различни лечения, но нищо не можа  наистина да ме излекува. Имах един от най-тежките случаи на болестта на Крон, който  някога бяха  виждали. Леля ми Джули препоръча да опитам коластра. Аз реших, да опитам, въпреки че не бях сигурна дали това ще работи. Купих напитката с коластра  и след около три дни започнах да се чувствам наистина добре. Моята болка си отиде и се чувствах емоционално по-нормално. В действителност аз действително се чувствах по-добре, отколкото преди да имам  Крон!
Продължих да вземам  напитката с коластра всеки месец - посетих специалисти. На първото ми посещение  те бяха изумени и не можеха да повярват на очите си: моя случай е бил толкова остър, че  не очаквали от мен  дори да започна да се излекувам в продължение на месеци, а аз бях  там след четири седмици и възпалението беше изчезнало  напълно. И само след един месец на нормални резултати, спрях да приемам стероидни таблетки (назначени да  се помогне на възпалението), които те са очаквали от мен да вземам може би за останалата част от живота ми. Не съм имала проблеми отново.
Сега всеки ден да вземам две лъжички от напитката с коластра в един млечен шейк. Чувствам се страхотно!
Каролин Дъдли-Смит, Нова Зеландия 

Публикацията има само информационна цел. Ако имате здравословен проблем, спешен медицински случай, или общи въпроси за здравето, можете да се свържете с лекар или друг квалифициран медицински персонал за консултации, диагностика и / или лечение. При никакви обстоятелства не трябва да  опитвате самостоятелно диагноза или лечение на базата на всичко, което сте видели или прочели в тази публикация. 


Публикацията има само информационна цел. Ако имате здравословен проблем, спешен медицински случай, или общи въпроси за здравето, можете да се свържете с лекар или друг квалифициран медицински персонал за консултации, диагностика и / или лечение. При никакви обстоятелства не трябва да  опитвате самостоятелно диагноза или лечение на базата на всичко, което сте видели или прочели в тази публикация. 

Публикацията има само информационна цел. Ако имате здравословен проблем, спешен медицински случай, или общи въпроси за здравето, можете да се свържете с лекар или друг квалифициран медицински персонал за консултации, диагностика и / или лечение. При никакви обстоятелства не трябва да  опитвате самостоятелно диагноза или лечение на базата на всичко, което сте видели или прочели в тази публикация. 

Ако имате въпроси към мен или желаете да направите поръчка моля пишете ми на и-мейл rr_rtrusev@abv.bg или позвънете на тел.0878990017
Цена : 89.30 лв
Брой капсули  в опаковка:120



Разгледайте и блога ми за друг прекрасен продукт на фирма "Аквасорс"-коензим Q10 с хром и водорасли -"Коензим Q10 -Чудото за сърцето -какво трябва да знаете за него."
Адресът на блога е : coenzimeq10.blogspot.com
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар