събота, 6 октомври 2012 г.

МОЯТА ШОКИРАЩА ПЪРВА СРЕЩА С ПОДМЛАДЯВАЩИЯ ЕФЕКТ НА КОЛАСТРАТА

МОЯТА ШОКИРАЩА ПЪРВА СРЕЩА С ПОДМЛАДЯВАЩИЯ ЕФЕКТ НА КОЛАСТРАТА
Спомням си, че бях доста недоволен когато новозенландската коластра влезе в продуктовата листа на "Аквасорс".
"Аквасорс" - това са синьо-зелените водорасли от езерото Кламат -мислех си аз. Какво общо имат те с тази коластра?
 Аз самият бях изпитал на практика вече техният ефект -помогнаха ми да се възстановя напълно от много тежко заболяване на черния дроб-хроничен стеатозен хепатит и бях помогнал вече на  толкова много хора с различни здравословни проблеми.
Оказа се, че не съм бил прав. Коластрата показа, че с право е попаднала в листата с продуктите на "Аквасорс" и по нищо не отстъпва със своите качества на Кламатските синьо-зелени водорасли.
Започнах да използвам този продукт най-вече като имуностимулант за често боледуващи деца с много добър ефект.
В материалите за коластрата пишеше, че продуктът подобрява еластичността и тургора на кожата, а също така, че намалява бръчките и освежава външния вид.
Знаех,че след като е написано значи е вярно -"Аквасорс" е отговорна компания и не си служи с фалшива реклама, но никога не бях виждал на практика тези ефекти.
Работех в управлението на БТК -Варна като икономист и една моя колежка ме попита дали е добре да пие коластра за стимулиране на имунната система. Отговорих е,че коластрата е добър имуностимулатор и  с цел профилактика може да пие по 2 капсули дневно. В този месец имаше промоция -20 капсули бонус -т.е. в опаковката имаше 140 капсули.
Колежката ми бе на 59 г. -страстна пушачка и преди месец бе започнала програма за отслабване -вследствие на което кожата,   особено в долната част на  лицето беше се отпуснала много и   се бяха образували дълбоки гънки.
След около месец на вратата на кабинета ми се почука."Здравей Русев, как си"  Познах гласа на моята колежка и се обърнах да я поздравя"
Но не можах - устата ми остана широко отворена и близо половин минута не успях да кажа нито дума.
Кожата на лицето и беше опъната и блестеше!
Най-сетне се отървах от вцепенението: "Каква е тая промяна при тебе, къде си ходила на лифтинг, на пилинг, изглеждаш толкова подмладена?"
"Никъде не съм ходила-твоята коластра пих. Но не както ти ми каза по 2 капсули дневно - аз пих по 5-6 на ден."
Откакто като видях това „чудо” с очите си една от моите основни цели бе да помогна на колкото се може повече жени да изглеждат подмладени и вследствие на това с по-голямо самочувствие.


Започнах да препоръчвам този продукт на много колежки и познати и ефектът го видях почти навсякъде -при  жени от 30 до 65 г. възраст.
След около две години една моя дистрибуторка -също на 59 г. която имаше същите дълбоки гънки по лицето  получи същият невероятен ефект .Тъй  като промяната при нея беше толкова очевадна, тя още в следващия месец  продаде на свои колежки 17 опаковки коластра.  Тази моя дистрибуторка откри, че дори не е необходимо да се пият 5-6 капсули дневно за да се види подмладяващият ефект -тя каза,че пие само 2-3 капсули дневно, но разтваря половин капсула коластра  и с малко чиста вода си прави маска на лицето с която преспива или я маха след два-три часа.
Преди около 6 месеца започнах да се занимавам много задълбочено  с ползите от приема на коластра.Открих,че коластрата се използва  от самите лекари в страните с развита медицина за най-различни здравословни проблеми.
Има лекари които я предписват вместо лекарство на всеки трети свой пациент.
Използва се масово и поради нейният подмладяващ ефект който се дължи на много нейни съставки -хормон на растежа,инсулиноподобния фактор на растежа,епителния растежен фактор, факторът на растежа на фибробластите,тромбоцитния растежен фактор и трансформиращите фактори на растежа.
Подробна информация за антистареещите ефекти на коластрата, научни изследвания в тази област както и  истински истории свързани с почти чудотворния  подмладяващ и лечебен ефект на коластрата ще прочетете в следващите мои публикаци. Ще се запознаете и с мнението на 80 год. Агнес Финли от Питсбърг която  също е почувствала подмладяващия ефект на коластрата.



Няма коментари:

Публикуване на коментар