понеделник, 8 октомври 2012 г.

Лични отзиви за подмладяващите ефекти на коластрата

..
"... Аз съм жена на 80 години и  искам да коментирам колко коластрата ми помогна. До преди няколко години прекарвах много време на слънце. Аз съм на възраст, кожата ми  е също на възраст. След като пих коластра в продължение на няколко месеца, сега имам по-малко бръчки и много по-гладка кожа ... "
Г-жа Агнес Финли, Питсбърг U.S.A.
"Бях наистина изненадан от  растежа на нова коса и възстановяване на цветовете в рамките на около четири месеца, който замени  последните десет години на загуба на коса и посивяване! През същия период от време, аз станах по-атлетичен, телесните мазнини се замениха с чиста мускулна маса. Аз съм на шестдесет години и тялото ми е силно и стройно и изглежда, сякаш съм се върнал в моите двадесет години. Вие имате   продукт, който буквално връща обратно  часовника на стареенето! Дръжте го да произвежда "-
Джон Галегос
"Аз намалих с 2 инча   ханша си и увеличих гърдите си с 1-1/2" след няколко месеца на коластра. Кожата ми е по-мека, с по-малко забележим бръчки. Моите възрастови петна са изчезнали. Ако  чувствам  настинка или грип увеличавам два пъти  моята коластра и симптомите изчезват. "
 Алън Холидей Юта
 "Аз оставам вярна на принципите си да не пиша за излекуване на каквито и да било заболявания с нашите продукти.Това се случва от само себе си, тъй като клетките получават всичко, което трябва за възстановяване, както и нашият организъм е толкова самодостатъчен, че при получаването на пълноценна храна,/ каквито са продуктите на "Аквасорс"/ той ремонтира сам себе си.
Искам да кажа за ефекта на подмладяване. Много ме радва това, което се случва с тялото ми, по скоро с лумбалната част на гърба, целулита си отиде, положението се е подобрило значително и при бедрата.Като цяло нищо особено страшно нямаше и  преди и някой може спокойно да приема тези промени във формата на тялото, но мен това не ме устройваше.Сега аз с радост опитвам рисковани варианти на облекло и се забавлявам. Нищо необичайно няма в това, ако не се отчита един факт: тези които ме познават и които знаят моята възраст разбират за какво говоря. Ние, кто употребяваме продуктите постоянно,  даже не придаваме значение на тези положителни изменения, които наблюдаваме. Тези дни аз се връщах с партньорка от офиса на  "Аквасорс" и в метрото тя ми каза:"При тебе кожата младее". Най- смешното е в това, че аз отговорих: "Да, тази коластра работи". Тоест, аз не възприех това като комплимент (въпреки,че на 57 години това би било оправдано). Аз бях  радостна, че се вижда, че продукта работи! И това е искрено! Така ми се иска, повече хора да получат полза от тяхната употреба. Мога да кажа огромно благодаря на Тревор Лок за коластрата и на всички останали за другите продукти и за това, че ги направиха достъпни за  нас в Русия."
Наталия Позанкова

 "Вече година откакто ползвам продуктите на фирма "Аквасорс", редовно пия алоефреш, зелена енергия, коластра. И ми харесва. Аз станах физически по-силна, стягат се кожата и мускулите ми. Аз съм на 35 години, бръчките на лицето се появиха рано и аз си мислех, че нищо не може да се направи, просто  често се смея. А сега виждам,че малките бръчици изчезнаха, големите станаха по-малки.Кожата стана гладка и свежа. Падането на косата се прекрати. Стомаха повече не ме тревожи. Коластрата просто ме спаси, когато аз реших,че започва обостряне на язвената ми болест.Болката беше зловеща. С първите капсули започна облегчение.Това беше година назад, повече не се повтори.
В детството ми, когато узнах, че също ще остарея аз бях шокирана.Сега съм уверена,че не ме грози старост с бръчки, отпуснато тяло и проблеми с разума. Аз виждам,че младея, по-добре съобразявам и се чувствам по-уверена."
Екатерина Щербакова

Приемам продуктите на  "Аквасорс" в продължение на 3 месеца. Аз съм  на 81 години. През този период  почувствах много успехи в здравето ми. Тези уникални лечебни продукти - коластра, зелена енергия, алое -  са безусловно необходими за изцеление на болести и заболявания.

1. Подобри ми  се съня,  преди това  страдах от безсъние и понякога не можех да заспя до сутринта. Сега имам дълбок сън през цялата нощ.
2. След резекция на стомаха (стомашни полипи) аз винаги съм била с нарушения на стомашно-чревния тракт: болка в стомаха, червата, диария, поради което отслабнах. Сега ходенето по голяма нужда се нормализира, болката изчезна, аз укрепнах, пълнея.
3. Решен е проблемът с пикочния мехур.
4. Имах постоянна болка в дясната страна на главата,  след едномесечен прием  главоболието изчезна.
5. Премина алергичният ринит.
6. На кожата на гърдите имах   екзема, сърбеж, драскотини всички тези явления си отидоха в продължение на 10 дни.
7. Подагра непрекъснато се усложняваше от  възпаление на ставите, костите на пръстите. Ставите на пръстите се подуваха, надебеляваха и боляха. Възпалението на ставите премина и мога да си свия палците в юмрук без болка.
8. Имах изтръпване на палеца на десния си крак и болка в ставата на палеца, които почти изчезнаха.
9. При напускане на дома в студа имах недостиг на въздух и болка, тежест в гърдите със стенокардия . Сега това не се повтаря, това е много важно за мен, защото преди това  имах чести пристъпи на стенокардия и приемах медикаменти.
10. За кратко време се подобри самочувствието,  станах по-весела, по-енергична, по-малко уморена, много работя у дома си, напълно се обслужвам без чужда помощ.
11. Изглеждам по-млада, с по-малко бръчки, с чиста гладка кожа.
А.М.
Източници:
http://www.directfoods.net/colostrum/testimonials.asp
http://www.synertekcolostrum.com/index.php/colostrum-benefits/anti-aging-and-colostrum/
http://www.akva7.ru/otziv/table2.shtml
Цена : 89.30 лв
Брой капсули  в опаковка:120


Ако имате въпроси към мен или желаете да направите поръчка моля пишете ми на и-мейл rr_rtrusev@abv.bg

Разгледайте и блога ми за друг прекрасен продукт на фирма "Аквасорс"-коензим Q10 с хром и водорасли -"Коензим Q10 -Чудото за сърцето -какво трябва да знаете за него."
Адресът на блога е : coenzimeq10.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар